Pettersenmotor Startet 30.Juli.2020 Del på Facebook Startet 30.Juli.2020 Har en 2011 F9.9 med F20 forgasser. Motoren har fungert som ett urverk i alle år og har vært vinterlagret stående i garasjen hver vinter. I vår når jeg tok den ut var den veldig tungstartet og gikk urent når den endelig startet. Begynte å feilsøke og fant alt for mye olje på motoren og den luktet sterkt av bensin. Er ikke fylt på mer olje enn opp til maks hvert år når det er tatt service. Byttet olje og filter og motoren ble marginalt bedre. Har sjekket forgasser, kaldstart solenoiden, register, bensinpumpe osv. Motoren går, men urent og med mye trykk ut veivhusventilasjonen. Noen som har en formening om hva det kan være? Toppakning? Bunnpakning? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 30.Juli.2020 Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Må den overhales ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130740822 Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 31.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2020 Kan jeg ikke tenke meg. Den er gått bare 20-30timer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.