Gladskipperen Startet 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2020 Ved oppstart av båten starter den, å går fremover umiddelbart etter motorene har startet. Båten står selvfølgelig i fri ved oppstart, men den går fortsatt fremover. Kad44 med EDC. Selvfølgelig litt "kjedelig" så gode råd tas imot med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Fant du ut av dette? Jeg har nylig kjøpt meg en båt med samme motor. I går når jeg startet så sto min i revers selv om hendel sto i fri. Stoppet og hadde litt problemer med å få den til å lyse grønt for å få lov å starte. Men fikk start og den fungerte fint etter dette. Kalibrerte spaken på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Løsne girvaier fra drevet. Løsne fra aktuator. Sjekk at vaieren går lett. Noen ganger så "setter de seg" og må skiftes. Enkel jobb å skifte. Og testen er litt viktig siden aktuatoren drar seg i filler hvis vaieren er dårlig. mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Faxen Svart 25.August.2020 Link til dette innlegget Svart 25.August.2020 De gamle brune wirene blir slik etter noen år. Skift til nye. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.