Elio Startet 1.August.2020 Link til dette innlegget Startet 1.August.2020 Hei! Skal kjøpe rib, men har valgets kvaler mellom Grand 750, 850 og Brig Eagle 8. Noen som har noen erfaringer og innspill dere kan dele? Takk for hjelpen! Skal brukes opp og ned Oslofjorden med familie med små og store barn. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 1.August.2020 Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Hør med @Eika. Han jobber med å reparere RIBer (tror jeg) og har kanskje et synspunkt her. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Elio Svart 1.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Takk @enslagsgjest Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.August.2020 Link til dette innlegget Svart 2.August.2020 Er det ikke slik at det ble noe uvennskap der, og at en av de som var med å starte Brig etterpå starter Grand, eller så var det omvendt. Tror det er mye av det samme. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Kallethekid Svart 2.August.2020 Link til dette innlegget Svart 2.August.2020 Har snakket en del med Govi AS som har agenturet på Grand og tidligere hadde agenturet på Brig. De mener at Grand holder bedre kvalitet og det var visst derfor de sluttet med Brig. Jeg synes Kanskje Brig ser bedre ut, men det er jo subjektivt. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 2.August.2020 Link til dette innlegget Svart 2.August.2020 (redigert) Bombard (og også Zodiac) har også kule RIBer hvis du er åpen for andre merker: https://www.bombard.com/en/ Redigert: Se også på Highfield: https://www.highfieldboats.com/sport/ Redigert 2.August.2020 av enslagsgjest (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Honduras Svart 2.August.2020 Link til dette innlegget Svart 2.August.2020 Hvis man skal sjekke RIBer, bør man jo også se på Ballistic og Tornado. Dette er båter bygget for tøff kjøring i røff sjø, så hvis det primært er «baderib» du er ute etter kan nok de være litt «enkle» med mindre pynt som kan gå istykker. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.