torbit Startet 13.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2005 Motorsegleren LM 27 ble bygget i Danmark ca. 1970-80 og det finnes fortsatt en mengde av dem der nede. Jeg er ute etter en pushpit (akter-rekke) og har forsøkt både verft og forhandlere uten hell - er det noen der ute som har et tips? Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 13.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2005 (redigert) Jeg husker veldig godt LM 27 fra min barn/ungdom ( mine foreldre hadde i flere år en LM 22 ). Ang spørsmålet dit: Hvis ikke verftet kan hjelpe deg, veit jeg sandelig ikke, men et tips kan være å se litt i "Den Blå Avis " :http://www.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0 Der finnes mye rart. Jeg skal bringe spørsmålet dit videre på et dansk forum ( ikke en brøkdel av Baatplassen ) så får vi se om der kommer noen tips. Jeg veit at der finnes en butikk ala Maritim.no, i Danmark, som jeg mener har en del LM utstyr, men jeg kommer ikke på navnet. Skal sjekke det bekjente. Redigert 13.Oktober.2005 av Jensen_fra_Vest (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
REM Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 LM 27 produseres den dag i dag, men under navnet Scanyacht. Sjekk der. Her har du linken http://www.scanyachts.co.uk/290.htm Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Frehau Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Vet ikke om det er relevant, men Industri Lambertseter lager dette på bestilling, men de har nok ikke maler, så du må vel hoste opp noen mål... Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.