Fiskeglad Startet 3.August.2020 Link til dette innlegget Startet 3.August.2020 (redigert) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en ekstra reimskive å montere på motoren? Trenger det for å kunne montere en remdrevet hydraulikkpumpe. Har hørt med forhandler her i Kristiansand, men de hadde aldri montert ekstra reimskive, viste ikke om det gikk ann og skjønte ikke hvorfor jeg skulle det. Redigert 3.August.2020 av Fiskeglad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 3.August.2020 Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 https://yanmardeler.no/butikk/yanmar-marine-deler/reimskiver Sitér dette innlegget Link to post
Fiskeglad Svart 3.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Takker for svar, men trenger til 4 bolts feste på original reimskive, de var til 6 bolts feste. Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 3.August.2020 Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Hvor kraftig hydraulikk pumpe er det du snakker om. Tenkt på om du bare kunne kjøpt en lenger reim og koblet deg på eksisterende system. Og hvilken motor er den modellen basert på yanmar, motori, izuzu, Toyota++ mulig du kunne funnet reimskive fra en bil motor med samme motor. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 3.August.2020 Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Jeg har flere ganger dreid reimskive til dette formålet. Har da brukt standard reimskive for taperlock som jeg har dreid styrekrage på iht eksisterende skive på veiva. Noen ganger har jeg også dreid en spacer for få litt avstand. Hull bores etter behov. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Komodo Svart 3.August.2020 Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Fiskeglad skrev for 6 timer siden: Har hørt med forhandler her i Kristiansand, men de hadde aldri montert ekstra reimskive, viste ikke om det gikk ann og skjønte ikke hvorfor jeg skulle det. Den forhandleren hadde jeg antagelig sluttet å bruke. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.