Event Startet 3.August.2020 Link til dette innlegget Startet 3.August.2020 Hei! Har en 2002 KAD300 som har gått 550 timer. Opplever nå følgende problem; rundt 2600 RPM mister den litt turtall og sliter med å komme seg videre opp. Etter litt "lirking" kommer den seg over kneika og fortsetter fint videre oppover. Når den først er på 2800 eller mer er den helt fin. Spørsmålet er; er dette turboen? Eller kan det ha noe med kompressorren å gjøre? Eller noe helt annet? Problemet kommer alltid på ca 2600. Problem 2: når jeg tar båten opp i plan legger motortemperatur seg på ca 90-92 grader, før den etter 15 minutter legger seg ned til 80-85 hvorpå den holder seg stabil. Noe å bry seg om, eller forslag til løsning? På forhånd takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Forbina 9000 Svart 4.August.2020 Link til dette innlegget Svart 4.August.2020 Hej.. jeg har haft samme problem med min kad300 fra 2005. Hvor overgang fra kompressor til turbo var “vanskelig” mit tilfælde var det en lille utæthed på vakuumslange som går fra kompressor til turbo. (Ihvertfald mekanikerens forklaring - har ikke selv forstand på dette ?) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 4.August.2020 Link til dette innlegget Svart 4.August.2020 Høres ut som det er på tide med turbo bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.