volvo_penta_ Startet 4.August.2020 Del på Facebook Startet 4.August.2020 Tåler nyere Ipad (type Air og nyere) varme fra sollys bedre enn eldre Ipader? Buker en eldre Ipad 4 til Navionics, og er plaget med at den blir overopphetet og slår seg av. Event tips til løsninger for å holde temperaturen nede? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 4.August.2020 Del på Facebook Svart 4.August.2020 Vet ikke med Ipad. Men er ikke plaget med dette på mitt Lenovo nettbrett. Klare seg fint i solsteika det. Men litt interesant å følge dette, da jeg vurdere å bytte til annet brett med simkort, så jeg slipper å koble opp mot mobil. Men sliter nyere ipad med varme, så utgår ipad fra listen over aktuell erstatning. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Fiskeglad Svart 4.August.2020 Del på Facebook Svart 4.August.2020 Dama har ipad 4, jeg har ipad air. Hennes blir betydelig varmere under bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.