R.O Startet 5.August.2020 Link til dette innlegget Startet 5.August.2020 (redigert) Samme maset hvert år. Finne et egnet sted for opplag for en skarve 30 foter. Har brukt en som er relativt god på pris litt utenfor Oslo, men som stort sett glemmer å gjøre halvparten av det vi ble enige om, ingen skurk, men litt slumsete. Det skaper frustrasjon. Tok selv service og vinterkonservering på motor i fjor, kjøpte oljepumpe, drevpose mm og leste meg opp på alt som skulle gjøres. Var i grunn grei skuring. I år tenkte jeg å kjøpe meg litt fri pga hektisk jobb situasjon. Fikk tilbud fra en Marina 25 mil fra Oslo. Innendørs opplag, service på dph drev og D4 motor. 50.000kr...!!! Da tar jeg nok servicen selv på motor i år også.. Redigert 5.August.2020 av R.O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GVH1979 Svart 5.August.2020 Link til dette innlegget Svart 5.August.2020 Hvis ikke Skjeberg blir for langt unna ville jeg sjekket med Gunnar Berger der nede. Kjernekar som kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.