Jump to content

Frakt fra Bodø til Drammen?


Smiley

Recommended Posts

Går og funderer på en Smuggler 24 som befinner seg i Bodø. Båten står på en slags opplagshenger (ikke godkjent for veg) Er det noen her som har tips / erfaring med frakt fra nord til sør? ( i mitt tilfelle Drammen)

Kostnader og eventuelle firma som tar slike jobber.

Redigert av smiley (see edit history)

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Tok min på båt (Nord Lines) Erfarte at prisen var meget diskutabel. Ville ha sjekket med de lokale aktørene der oppe. Mener det var en som nevnte at det gikk noen leca båter tomme sørover.

 

Kan muligens fikse transport i container for 3-3500 + mva. Max lengde 7m og bredden er vel ca 2,35 på container. Da må du hente den i Oslo.

Link to post
Share on other sites

Går og funderer på en Smuggler 24 som befinner seg i Bodø. Båten står på en slags opplagshenger (ikke godkjent for veg) Er det noen her som har tips / erfaring med frakt fra nord til sør? ( i mitt tilfelle Drammen)

Kostnader og eventuelle firma som tar slike jobber.

Sjekk om du får leid en henger på en bensinstasjon eller noe, så slenger du denne på bilen, drar oppover og henter den..

Link to post
Share on other sites

Sjekk om du får leid en henger på en bensinstasjon eller noe, så slenger du denne på bilen, drar oppover og henter den..

Da får jeg jo ikke med opplagshengeren! Åsså den turen da gitt..... Nei det orker jeg ikke. Betaler heller noen kroner.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...