Jump to content

Kan dynamo fra Biltema brukes til min sabb g ?

handere

Recommended Posts

Poenget mitt er at så lenge Biltema leverer dritt, må noen reagere slik at dårlige produkter kommer bort fra markedet.

BT får jo produsert, eller kjøper produkter som skal være billigere enn "originalen". Men de skal jo virke likevel ! Dersom dynamoen ikke er ment å fungere mer enn to uker, må jo dette tydelig gå frem av varedeklarasjonen. :discuss:

Hvis vi som forbrukere ikke bringer klagene tilbake, og lager litt kvalme, fortsetter vel bare salget av elendighet.

Mange av BT's vare er jo helt greie saker som funker til en grei pris.... :rolleyes:

80 % av alle "B" varer er direkte kopi av orginale "A" vare deler. Dette kom frem i en massiv undersøkelse gjennomført av EU.

Det meste av det du klarer og finne av kjemikalier ( ikke motor olje og slikt, dette er statoil sitt produkt) er f.eks Wurth produkter til en femtedel av prisen.

Jeg velger og tro at Biltema leverer gode produkter til en laaangt rimeligere penge enn f.eks merke forhandlere. Og i dette tilfellet, så kan jeg kjøpe 6 dynamoer oss biltema for prisen av en oss frydenlund eller frydenbø, kommer ikke på hva de het i farten. Så viss en dynamo holder en sesong så skal jeg fader meg være happy. Selv om jeg er sterkt i tvil om at den bare skulle holde 1. sesong.

En annen faktor som jeg tror spiller en rolle i biltema "dritt slenging" er det at det er langt flere som tar seg råd til kjøpe ting der i stedenfor oss en merke forhandler der det er dyrt å se i vindus utstillinga....

Cheers cheers

Nå blir det en liten bistro tur i lystig lag!

Jeg velger og tro at Biltema leverer gode produkter til en laaangt rimeligere penge enn f.eks merke forhandlere.

Ja, det velger stort sett jeg også å tro. Jeg er selv en stor tilhenger av Biltema, og handler der opptil flere ganger i uken. Men det finnes ting jeg ikke kjøper der også, og etter det jeg har hørt om akkurat dette produktet så hadde jeg aldri kjøpt dynamo der! Noe av det verste som kan skje i båt er brann i motorrommet, så etter min oppfatning går dette direkte på sikkerheten løs. I en båt med forbruksbank som tappes godt ned i løpet av helga stilles det store krav til dynamoen for å få disse ladet opp igjen, og denne oppgaven virker altså Biltemas dynamo litt for spinkel for, kan man si...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...