forskern Startet 7.August.2020 Link til dette innlegget Startet 7.August.2020 Ja - nå vet jeg at jeg stikker fingeren i et vepsebol, men det får bare stå til. Har en 21 fots rib. Mistet 5-6 knop ila 2 mnd sommer. Ikke rart, den var godt skjellgrodd på tross av at den var godt stoffet med SeaJet bunnstoff ( hvitt) rett før. Noen som har hatt lignende erfaring! Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 7.August.2020 Link til dette innlegget Svart 7.August.2020 Du må oppgi hvilket bunnstoff. Seajet har nummer for de ulike. Gror mye mange steder i år! Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 7.August.2020 Link til dette innlegget Svart 7.August.2020 Seajet 034 som er den vanlige jeg bruker, var ikke lenger tilgjengelig i år, så jeg droppet å stoffe i år. Båten lå 5 uker nå, og 3 uker til før det, 0 groe og klarte fortsatt 60 knuter. Jeg tror også det har skjedd noe før sesongen i år, for veldig mange tråder om groe, og mange ting er ikke lenger tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 8.August.2020 Link til dette innlegget Svart 8.August.2020 Jeg brukte hvit 033 et år. Det ble endel groe. Senere har jeg benyttet 033 og blå og sort. Mye mindre groe med de fargene. Har i alle år benyttet SeaJet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lars H. Svart 8.August.2020 Link til dette innlegget Svart 8.August.2020 (redigert) Jeg har aldri annet enn litt slim på båten ved opptak. Jeg har brukt SeaJet 033 svart bunnstoff i "alle" år. Jeg har båten på vannet fra slutten av mars til ut i oktober med opp mot 100 gangtimer i max 7knop. Hver vår før utsett flekker jeg bare over der det er tynnslitt pluss selve vannlinjen(for pynten sin skyld), og da har jeg problem med å bruke opp en 0,7 liters boks. Redigert 8.August.2020 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kweelhouse Svart 8.August.2020 Link til dette innlegget Svart 8.August.2020 Jeg brukte svart SeaJet for to år siden, men husker ikke nummeret. Båten ble dekket av albueskjell. Har aldri opplevd dette med hverken bunnstoff fra Biltema eller Jotun Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.