Jump to content

Askeladden C61 - blir det brukt trevirke i akterspeil og stringers?

mariah

Recommended Posts

jespebok skrev for 2 timer siden:

Et underlig svar. Tenker du at det er bedre å ta debatten videre på facebook? Tenker du at det ikke er kompetente medlemmer på baatplassen.no som kan svare på spørsmålet til TS? Jeg synes i alle fall det er underlig å bare linke til en facebookgruppe istedet for å komme med et svar. Med den type svar vil det jo være en falitt for BP.

@Komodo   Regnet med at han muligens ville få ett svar der og denne gangen stemte det bra. 
Ser at jeg også kunne skrevet at linken gikk til Askeladden gruppen på FB så hadde det ikke sett så dumt ut. 

Nå har daglig leder for Askeladden svart i FB gruppen for Askeladden eiere. 

Her er svaret i fra Askeladden. 
Glassfiberstringere i alle Askeladden båter siden tidlig på 90-tallet?? Kryssfiner i alle akterspeil frem til i dag. Ser ingen problem med akterspeil på outboard båter selv på båter helt tilbake til 70- og 80 tallet. Kan være nyttig å sjekke på Stern drive båter som er 20 år pluss???

(svar slutt)

Anser ikke det som noe falitt for BP at man også kan få svar og kunnskap andre steder. 
Har selv funnet mye nyttig informasjon her på BP på ting jeg lurer på. Bare å bruke søkefunksjonen så for man svar på det meste. 

Redigert av jespebok (see edit history)
jespebok skrev for 8 timer siden:

@Komodo   Regnet med at han muligens ville få ett svar der og denne gangen stemte det bra. 

Skjønner :thumbsup: :smiley:

jespebok skrev for 8 timer siden:

Anser ikke det som noe falitt for BP at man også kan få svar og kunnskap andre steder. 

Neida, i alle fall ikke hvis konklusjonen gjengis her også. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...