Adamc Startet 9.August.2020 Link til dette innlegget Startet 9.August.2020 Jeg har gått til innkjøp av et nytt vinterprosjekt tidligere eier har fjernet motor fra båten slik at det kun står drev igjen. fikk beskjed om at det var en Ford big Block 240 hk. så nå er jeg på utkikk etter en ny motor, lurer da på hva som vil passe på drevet som står igjen. håper noen her kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 9.August.2020 Link til dette innlegget Svart 9.August.2020 Det ser ut for meg at det er et VP 290 S drev. Originalt er denne båten satt opp med VP 5,0 L og 5,7 L (Aq200D og Aq225). Dette er mariniserte Chevrolet motorer. Dette er et lettdrevet skrog. Mener å huske at skroget er bygget for inntil 260 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Adamc Svart 10.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2020 Fantastisk, fantastisk svar!! så om jeg handler men VP 5.0 eller 5,7 Så skal det ikke være store ombygginga for å sette det rett på drevet her ? :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.