Jump to content

Båtførerbevis ,hvor er det nå ??


Ficher

Recommended Posts

Jeg tok også mitt båtførerbevis for...?... Nå måtte jeg tenke litt gitt. :confused: Å hærre g.. ttttredve år siden.

Vel, borte er det .

Hørte en gang at det var registrert i et eller annet register.

 

HEI se på den du . jeg fikk en stripe til idag :cool::cool:

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Mitt båtfører bevis var nesten 20 år gammelt og knapt lesbar. Jeg tok en ringe runde og fikk en adresse, tok så noen nye bilder , sendte bilder og gammelt bevis og vips etter 2 uker var det ett nytt bevis i posten. Dessværre så husker jeg ikke hvem jeg sendte bildene til , men dere kan jo prøve sjøfartsdirektoratet.

Stolt eier av båtførerbevis

Link to post
Share on other sites

Dette er personen som dere søker, han har orden på papirene.

Ja, men forutsetningen er at han har noen papirer å holde orden på :wink::wink:

 

Det jeg mener å si er at de autoriserte sensorene rundt i landet skal sende inn sine lister over utstedte båtførerbevis, og det har vært litt 'tilfeldig' til sine tider . . . .

 

Det som foregikk på ungdomsskolene land og strand for mange herrens år siden var ikke alltid like systematisk - men det kunne jo også være et alternativ å ta kurs og prøve på ny, mangt og meget har forandret seg de siste 10 - 20 årene.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

En kamerat av meg fikk forrige uke tilsendt et skriv fra sin ungdomsskole med bevitnelse på at hadde gjennomført dette kurset og med karakteren påskrevet.

Dette skulle da holde for sjøfarsverket... så en tlf til skolen kurset ble avholt på kan hjelpe hvis de ikke har papirene sentralt.

 

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

En kamerat av meg fikk forrige uke tilsendt et skriv fra sin ungdomsskole med bevitnelse på at hadde gjennomført dette kurset og med karakteren påskrevet.

Dette skulle da holde for sjøfarsverket... så en tlf til skolen kurset ble avholt på kan hjelpe hvis de ikke har papirene sentralt.

 

Erik

Evt ta en kikk på vitnemålet. Båtførerkurset skal være ført opp som valgfag der!
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...