Ficher Startet 14.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2005 Jeg tok mitt båtførerbevis i valgfag på ungdomskolen for ca 15 år siden. Hadde da eksamen, og fikk etter dette et setifikat med bilde. Men.....har nå mistet dette beviset, og lurer nå på HVOR /HVEM har dette registret ,så jeg kan få et nytt. Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Jeg tok også mitt båtførerbevis for...?... Nå måtte jeg tenke litt gitt. Å hærre g.. ttttredve år siden. Vel, borte er det . Hørte en gang at det var registrert i et eller annet register. HEI se på den du . jeg fikk en stripe til idag Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
myhreoe Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Mitt båtfører bevis var nesten 20 år gammelt og knapt lesbar. Jeg tok en ringe runde og fikk en adresse, tok så noen nye bilder , sendte bilder og gammelt bevis og vips etter 2 uker var det ett nytt bevis i posten. Dessværre så husker jeg ikke hvem jeg sendte bildene til , men dere kan jo prøve sjøfartsdirektoratet. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Allan E Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Dette er personen som dere søker, han har orden på papirene. Øystein Frantzvåg Informasjonsseekretær Tlf: 22454428 Sjøfartsdirektoratet Underavd. Sjøvett P.O. Box 8123 dep N-0032 Oslo Norway Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Dette er personen som dere søker, han har orden på papirene. Ja, men forutsetningen er at han har noen papirer å holde orden på Det jeg mener å si er at de autoriserte sensorene rundt i landet skal sende inn sine lister over utstedte båtførerbevis, og det har vært litt 'tilfeldig' til sine tider . . . . Det som foregikk på ungdomsskolene land og strand for mange herrens år siden var ikke alltid like systematisk - men det kunne jo også være et alternativ å ta kurs og prøve på ny, mangt og meget har forandret seg de siste 10 - 20 årene. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Majali Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 En kamerat av meg fikk forrige uke tilsendt et skriv fra sin ungdomsskole med bevitnelse på at hadde gjennomført dette kurset og med karakteren påskrevet. Dette skulle da holde for sjøfarsverket... så en tlf til skolen kurset ble avholt på kan hjelpe hvis de ikke har papirene sentralt. Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
klikk Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 En kamerat av meg fikk forrige uke tilsendt et skriv fra sin ungdomsskole med bevitnelse på at hadde gjennomført dette kurset og med karakteren påskrevet. Dette skulle da holde for sjøfarsverket... så en tlf til skolen kurset ble avholt på kan hjelpe hvis de ikke har papirene sentralt. Erik Evt ta en kikk på vitnemålet. Båtførerkurset skal være ført opp som valgfag der! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.