Guest jko Startet 6.Juni.2003 Del på Facebook Startet 6.Juni.2003 Nå måtte det vel bli riktig Sitér dette innlegget Link to post
Guest jko Svart 6.Juni.2003 Del på Facebook Svart 6.Juni.2003 Da ble neste spørsmål hvordan gjøre bildet større, dette ser jo ingen noe av uten å lagre det over på maskinen Sitér dette innlegget Link to post
Guest jko Svart 6.Juni.2003 Del på Facebook Svart 6.Juni.2003 Slik ja nå lærer jeg Båten er fra begynnelsen av 60 tallet båttypen heter Lill-Saxare Mål er 6,8 meter lang og 2,3 meter bred. Motor Volvo Penta AQ 170 Denne motoren er ikke prøvd men ifølge forigge eier gjorde den cirka 22-23 knop på marsj fart med 115. hk Grunnen til at det nå står 170 er ganske enkelt den at det var denne motoren jeg kom over når jeg drev og leitet. Man har jo en spake man kan dra i slik at kjøringen og forbruket blir mest behagelig. Båten er produsert av Ggamlebyen båtvarv som jeg tror befant seg utenfor stockholm. Det er bilder av båten tatt ut av verfet sin brosyre på trebåtskuten side tre under bilder av småe båter. Båten ble hentet med henger i vinter i umeå noe som ble en tur på glassholke på 60 mil. Sitér dette innlegget Link to post
ellen Svart 7.Juni.2003 Del på Facebook Svart 7.Juni.2003 Grtaulerer Jon-Kåre! Jeg skal også legge ut bilde på nettet når jeg får meg båt. Takk for tips om varme ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.