Jump to content

Titanduk ?


Tine IV

Recommended Posts

Bare et kort spørsmål . Er det noen her som har handla skai på Titanduk i det siste , eller er det slutt på feilvareutsalg . Noen som veit ? Og hva evt prisen ligger på ? Uffameg ,skal trekke om begge lugarene i vinter er meninga så hadde jo vært kjekt og spart noen kroner ....

 

[/b] Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Det er ei stund siden jeg var der sist, men prøv med en telefon, eller stikk oppom. Jeg tror det varierer en del angående hva de har av feilvarerer. Forrige gang jeg var der var en fredag rett før stengetid. De ville gjerne ta helga og "forærte" meg to store ruller som var alt de hadde av feilvarer. Pris: husker ikke, men nesten gi bort. Regner med du er klar over at duken deres har skumplast bakside?

Link to post
Share on other sites

, . Regner med du er klar over at duken deres har skumplast bakside?

Skumplastbakside vil jeg ikke ha .Har brukt den til Sleipner den for jeg til ca 100 kr meter'n , kansje jeg går for den nå også . Skal jo ikke ha så veldig mye men , blir jo litt . Ta en titt rundtom så kansje det dukker opp noe av innteresse .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Nei hakke kommet så langt enda , men skal ha i taket og ned til under vinduer .Tenkte på noe anna til skotta da det ikke er noe ok og ligge inntil skaien værken om sommer'n eller om høsten når kulda kommer .Håpa jeg kunne fått gjort dette i vinter ,men er så mye greier om dagen........

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Var på Titanduk forrige fredag og det eneste de har av B vare for øyeblikket er med 2mm skum bakside og veldig grov struktur. Var ikke slik jeg var ute etter så jeg venter til litt senere. Det ble alltid litt b-vare når de skulle sette igang nye produksjoner. Hyggelige folk var det også :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...