larole Startet 12.August.2020 Link til dette innlegget Startet 12.August.2020 Hei, er det noen av dere med Futura 900 som har montert ankervinsj på badeplattform? Jeg vil ikke ha den inne da den vil stjele rom fra akterkabinen. Hadde satt stor pris på noen tips. Mvh Ole B. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 13.August.2020 Link til dette innlegget Svart 13.August.2020 @Komodo, dette kan vel du en ting eller to om ? Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Komodo Svart 13.August.2020 Link til dette innlegget Svart 13.August.2020 Nei, har nok ikke så mye å bidra med der. Vi har vinsjen på innsiden av akterspeilet, vi har ikke aktercabin. Men det er jo en drøss med båter som har den løsningen TS etterspør. Det er bare å gå i båtbutikken og kjøpe kasse for vinsj for badeplattformmontering og en komplett vinsjpakke. Så står man fritt til å velge mellom tau og kjetting samt type anker. Ankerrulle må også til. For min del hadde jeg nok støpt kasse og sveiset ankerrulle selv. Skulle jeg byttet vinsj hadde jeg gått for kjetting. Og så blir det jo litt jobb med trekking av kabler, montering av brytere osv. Ikke uten grunn at det koster litt å få gjort dette på verft. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.