Optimist1 Startet 14.August.2020 Link til dette innlegget Startet 14.August.2020 Hei, tenkte å få noen til å gjøre noen mindre plast reparasjoner på båten. Noen som har erfaringer med et bra og billig firma i Oslo området? Båten ligger i Oppegård, og kunne tenkt meg at arbeidet gjøres i havnen. Tips mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Bærum plast er vel kjent for å være meget dyktige, men billig er de derimot ikke kjent for å være. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 PostIT skrev 37 minutter siden: Bærum plast er vel kjent for å være meget dyktige, men billig er de derimot ikke kjent for å være. Merkelig det der... virker som om det går igjen i de fleste bransjer. Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 2 hours ago, Kallethekid said: Merkelig det der... virker som om det går igjen i de fleste bransjer. Så absolutt. Tenkte det var greit å informere siden trådstarter spurte om «bra og billig» :) Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Kan underskrive på at Bærum plast er svært dyktige og også at de ikke er billige. De har fikset gelcoatskader for meg etter et ublidt møte med en knudrete betongbrygge. Synlig distansemateriale og en påfølgende lang skrape. I dag klarer jeg ikke å finne igjen stedet skaden var om jeg så brukte lupe. Her får man faktisk det man betaler for. Men bra og billig firma? Har ikke hørt om noen... Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 14.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 (redigert) Det finnes faktisk bra/billig, og dyrt/dårlig i bransjen. Kanskje spesielt det siste;) Hva betalte du for reparasjonen i siden? Hvis noen har eksempler på reparasjoner som er gjort og pris så hadde det vært knall:) Redigert 14.August.2020 av nbjelland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.