snekkerbod Startet 14.August.2020 Del på Facebook Startet 14.August.2020 (redigert) Har en Suzuki 140 hk som er noen få år gammel, fortsatt innenfor garantiperiode (er vel 2017 modell). Må jeg gjennomføre service på autorisert Suzuki service senter for å fortsatt ha garanti ut garantiperioden (på 5 år) eller kan jeg velge noen andre? Saken er at jeg har en relasjon til en marina som jeg er fornøyd med, men som ikke er autorisert Suzuki forhandler. Den marianen som har Suzuki er det utfordrende å komme i kontakt med og få oversikt over pris på opplag, service etc. Jeg vil veldig gjerne unngå å ha båten på opplag et sted og service på motor et annet sted. Blir undøvendig mye mas og sikkert også dyrere. Noen som kjenner til hva som gjelder her? Redigert 14.August.2020 av snekkerbod (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 14.August.2020 Del på Facebook Svart 14.August.2020 Så lenge du kan dokumentere at service er utført i henhold til Suzukis krav skal det ikke være noen problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.