Jump to content

Trimplan og funksjoner av kranerUttern d52


Mikkemus69

Recommended Posts

Har trimplan som standard på min Sandstrøm 565cc, som jo er en båt ,identisk skrogmessig lik Uttern sine tidligere modeller. Trimplanet er av typen Lectrotab som jo er elektriske. Veldig godt fornøyd med disse, og ville ikke ha vært foruten. Skal jo også være enkel montering av disse, og er vedlikeholdsfri uten olje, etc. Blir levert i rustfritt eller aluminium.

Link to post
Share on other sites

Mikkemus69 skrev for 5 timer siden:

Får se litt, men ligger ann til det merke. Har du brytere med dioder, eller kun brytere

Har brytere med dioder , så jeg kan jo følge med. Flapsene nullstiller seg automatisk når jeg slår av motoren, Kjører mye alene, så båten får jo ei "liten slagside". Da er det bare å justere litt på den ene flapsen, og båten retter seg opp igjen. Har brukt disse nå på fjerde sesongen, og har fungert helt perfekt. Er vel livstids garanti på "skruen, slik jeg forstår. Mine flaps er i rustfritt stål.( Kan også leveres i aluminium.)Har brukt et par strøk med vanlig Jotun vinyl primer, + et strøk med selv.pol. bunnstoff på.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...