Jump to content

Servostyring.


henboe

Recommended Posts

Jeg har gått til innkjøp av en KAD 44, og hadde hydraulisk styring på den forrige motoren. Blir den tung på rattet om jeg ikke kobler på servoen? det forrige drevet (280) var ganske lett.. Om jeg må bruke servoen på motoren, ryker jeg på enda 8000 fordi jeg må bytte både rattpumpe og sylinder...

Redigert av henboe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei!

Vet ikke hvor tungt rattet er uten servo, men det er utrolig behaglig med!

Har faktisk en ubrukt servopumpe liggende som følgde med da eg kjøpte min VP41P. Vet ikke hvorfor eg fikk 2 stk, men det var sikkert ved en feil. En var montert på motoren og den andre følgde med i original VP forpakning. Send en IM dersom du er inntressert....

Link to post
Share on other sites

Hei!

Vet ikke hvor tungt rattet er uten servo, men det er utrolig behaglig med!

Har faktisk en ubrukt servopumpe liggende som følgde med da eg kjøpte min VP41P. Vet ikke hvorfor eg fikk 2 stk, men det var sikkert ved en feil. En var montert på motoren og den andre følgde med i original VP forpakning. Send en IM dersom du er inntressert....

Servopumpe på motoren har jeg, men jeg må evt bytte dyttesylinderen, og rattpumpen..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...