ray Startet 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2005 Har i dag hentet meg en båt til, en Selco ca 17 fot med Suzuki 25 hk 2T. Er det noen som har anelse om ca årsmodel? Blei fortalt det skulle være en 80 mod men tror den er eldre. Har ikke helt bestemt meg om den skal pusses opp eller bare brukes. Motor størelsen tilsier jo att den er fin å reise rundet på alle små sjøene her omkring for å fiske litt Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Allan E Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 17 fot har jeg vel ikke noe tro på men en 13-14 fot synes jeg at det ser ut som. Kan ikke huske at Selco hadde 17 fotere av denne typen. Tror også at den er betydelig eldre enn 1980. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 15.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Den ser nok liten ut på bilde, den er litt over 5m lang. Deles det på 30 cm(ca 1Fot) blr det 16, 7 fot, om det er riktig utregning vet jeg ikke .Men det stemmer når jeg regner sånn på microplus´n Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Allan E Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Ja da tok jeg feil med hensyn til lengden, det stemmer slik som du regner. Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Fin båt. Men dette er en 60-taller og neppe en Selco. Muligens an Ancas, eller kanske Coronet? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Baywatch Svart 16.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2005 (redigert) Ut fra farger og dekaler, så stemmer det nok at motoren er fra rundt 1980, mens båten ganske riktig må være eldre. Selco gikk konkurs i 1970, så vidt jeg husker å ha lest. Redigert 16.Oktober.2005 av Cand. noe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.