Trifoil007 Startet 17.August.2020 Del på Facebook Startet 17.August.2020 Har en gammel Trifoil som plastgjengene på bunnproppen er ødelagt og lekker... er det beste bare å skru denne ut? er festa på toppen med 2 skruer. eller sitter disse noe jævelig? for båten er satt på grunna til jeg får bytta den... Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 17.August.2020 Del på Facebook Svart 17.August.2020 Alternativt kan du bruke en ekspansjonsplugg i gummi som erstatning for den gamle med dårlige gjenger. Jeg gjør det på jolla til junior, en GH11 LS. Da blir det tett! Sitér dette innlegget Link to post
Trifoil007 Svart 17.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2020 LuckyFalls skrev for 1 time siden: Alternativt kan du bruke en ekspansjonsplugg i gummi som erstatning for den gamle med dårlige gjenger. Jeg gjør det på jolla til junior, en GH11 LS. Da blir det tett! Takker så mye! Er bare veldig usikker på hvem str jeg trenger? vanskelig å få målt der nede.. har en jeg har prøvd, men den var for stor... 23–25 mm. Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 (redigert) Denne finnes i ulike dimensjoner og er kon. Jeg pleier å skru den inni gjengene, før jeg strammer ekspansjonen med ringen. Det fungerer for vår del meget bra. SeaSea.no har denne. Redigert 18.August.2020 av LuckyFalls (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.