Fantino Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Fancy ? Vanker det undervannsbilder også ? Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 23.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Dessverre så tok jeg ingen bilder, tok ikke sjansen på å teste min Samsung S8, som etter sigende skal tåle det. Propellsinken så ikke ut til å ha blitt tæret spesielt mer enn før behandlingen. Akselsinken var ikke i nærheten, men må byttes, da den manglet en skrue og falt av når jeg børstet akselen. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Lucky Strike Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Heftig prosjekt. Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 24.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Synes det gikk rimelig greit. Propellen ble helt blank uten alt for lang tid under vann, mesteparten av tiden satt jeg i cockpit. Skal montere 1 ventil med slange til, for senere bruk, så jeg lettere kan skylle ut syren med vann, for å være på den sikre siden før jeg demonterer. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.