Scg Startet 19.August.2020 Del på Facebook Startet 19.August.2020 Er det noen kunnskaprike personer her som kan hjelpe meg med hvilket drev dette er. Står på en båt som jeg vurdere å kjøpe.Selger vet ikke hvilken type det er. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Hei og velkommen til forumet, Veldig fint med bilder, men hvis du skriver hvilken båt det er plassert på, ca årsmodell (vet kanskje det på båten i allefall) og evt, HK på motor, så har ekspertene her inne noe mer å gå ut i fra Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Scg Svart 19.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2020 (redigert) Monaco 27 Fly Volvo Penta TMD 70C (85-modell) 200 hk Redigert 19.August.2020 av Scg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
saga8000 Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Dette ser ut som et Stern Power drev! Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Minner om Sternpower.Volvo hadde 750 drevet til 70 motoren.Set ikkje ut som 750 Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Det høres ut som @saga8000 og @Jakob T er inne på noe her. Sjekk denne tråden her, den omhandler slike drev og der er også typer og link til manualer lagt ut: Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Chris284 Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Om du ikke vil kjøpe deg problemer så vil det være lurt å styre unna denne båten. Ser at drevløft er et tau, plattformen ser ut som den er i ferd med å gå i oppløsning. Med en relativt gammel båt og motor og ukurant drev er det å be om problemer. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
alfaalfa Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 (redigert) Stern Power... https://forums.outdoorsdirectory.com/forum/alaska-boating-forums/alaska-power-boating/61195-stern-power-outdrive Redigert 19.August.2020 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Scg Svart 20.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2020 (redigert) Chris284 skrev for 11 timer siden: Om du ikke vil kjøpe deg problemer så vil det være lurt å styre unna denne båten. Ser at drevløft er et tau, plattformen ser ut som den er i ferd med å gå i oppløsning. Med en relativt gammel båt og motor og ukurant drev er det å be om problemer. Jeg er klar over at det er mye arbeid og at det er mulig at jeg må skifte både motor og drev. Jeg er nettopp blitt uføretrygdet pga en nervesykdom og medisineres hard for det med bla morfin. Kjøper båten pga av at det er en del arbeid som jeg kan holde på med om dagan. Dagan er veldig lange uten å ha noe å gjøre. Om jeg blir ferdig i vinter eller neste vinter er ikke så viktig, det å stå opp å vite at en kan puske litt er rene medisin. Så om du synes at eg skal holde meg unna denne båten har du sikkert rett i det hvis en skal kjøpe en båt og ta den i bruke med en gang. Redigert 20.August.2020 av Scg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 20.August.2020 Del på Facebook Svart 20.August.2020 Scg skrev for 1 time siden: Kjøper båten pga av at det er en del arbeid som jeg kan holde på med om dagan. Dagan er veldig lange uten å ha noe å gjøre. Om jeg blir ferdig i vinter eller neste vinter er ikke så viktig Om du kjøper denne båten eller en annen båt, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å lage en prosjekttråd her inne på forumet. Da kan du få nyttige tips underveis, samt at mange her inne setter stor pris på prosjekttråder der man kan se på hvordan andre har valgt å løse utfordringer og lære litt Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Scg Svart 20.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2020 Takk for ett supert råd. Når jeg eventuelt kjøper båt skal jeg opprette ett slikt råd som du anbefaler. Setter stor pris på slike råd og tips Sitér dette innlegget Link to post
Scg Svart 21.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2020 Hmm. Det blei en dyrkjøpt opplevelse å spørre om råd her før en eventuelt sku kjøpe en båt. Før eg spurte om råd var det liten interesse for båten men etterpå kom det mange til. Dyr lærepenge å si for mye om hvilken båt det var. Men, men slik er livet..... Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 21.August.2020 Del på Facebook Svart 21.August.2020 Det var leit å høre @Scg, at du har en slik erfaring med forumet Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Cerberus Svart 22.August.2020 Del på Facebook Svart 22.August.2020 Ka då dyrt, kan umulig være noe rift om denne både mht tilstand og lokasjon. Prisen var allerede for høy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.