Anonym Startet 16.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2005 Da er båten flyttet til vinterhavna.. Gjorde det i går, og fant tilogmed riktig plass etter en del rot.. Først fikk jeg beskjed om at " du har plass 113".. Den plassen var ca 2 meter bred, båten min er 3 meter, det lå forsåvidt en båt der alt også, så den plassen var ikke mulig å bruke.. Så ble jeg bedt om å legge til på en ledig plass i gjestehavna, og sjekke navn på alle plassene på den rekka, gjorde det, og fant ikke navnet mitt noe sted (sjekket ikke der det lå båter fra før da), fikk så besøk i båten, og tok det med ro en times tid.. Skulle så komme meg vekk derfra, og pratet litt til med havnevakta, fikk så beskjed om å sjekke navn på alle plassene igjen. Denne gangen sjekket jeg også en plass som det hadde vært en båt på tidligere på dagen, jaggu var det min plass! (fortøyingene hans lå igjen, men det driter jeg i) Fortøyde båten der, mens vi holdt på med det kom en annen som mente han skulle ha plass 117 (plassen jeg nå lå på), og kaoset var totalt.. Tror de hadde tjent litt på å ha havnesjefen tilstede første dagen av vintersesongen.. Totalt lå en 4-5 båter på forskjellige plasser uten å vite hvor de skulle ha plass.. Alle hadde fått beskjed om at alt var i orden.. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 16.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2005 ja, du får passe på lageret med kaffe. Plutselig får du besøk... ( ps - klarte ikke kjenne igjen Guyline`n, men nå har jeg plassnummer... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Anonym Svart 16.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2005 ja, du får passe på lageret med kaffe. Plutselig får du besøk... ( ps - klarte ikke kjenne igjen Guyline`n, men nå har jeg plassnummer... Suzuki Ellers kan man lese bak på den: Akka Høvik Jeg har ikke vært på plass der hele tiden akkurat, blir ikke endelig innflytting før i morgen eller tirsdag, avhengig av hva jeg får tid til.. mye stress for tiden. Men når jeg omsider kommer meg på plass er det selvsagt hyggelig med besøk! Sitér dette innlegget Link to post
LarsLarsere Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 hehe,havnesjefer... *host* Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.