Njordvik Startet 21.August.2020 Del på Facebook Startet 21.August.2020 Hallo! Jeg har nylig kjøpt meg en båt som jeg forelsket meg i. Syns det hadde vært morsomt å vite litt om båten, desverre visste ikke tidligere eier så mye. Men mente det var en Selco fra 1954 og kalte den bare en mahogny racer. Har søkt litt på nett uten å ha funnet noe annet enn plastbåter. Håper noen kan dele sin kunnskap her Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 21.August.2020 Del på Facebook Svart 21.August.2020 Jeg kan ikke bidra med svar på det du lurer på, men vil gratulere deg med en fantastisk flott klassiker. Sitér dette innlegget Link to post
Njordvik Svart 22.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2020 Takk for det Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.August.2020 Del på Facebook Svart 22.August.2020 Den ligner svært på en jeg fikk sitte på med. De kom inn til brygga. Mannen skulle kjøpe is i kiosken og vi hjalp damen å holde båten så lenge. Som takk fikk vi en runde på fjorden. Båten gjorde svimlende 20 knop. Bortsett fra vindskjermen, var den etter husken dønn maken. Ca 1956, Bunnefjorden. De kom innenfra Oslo/Ljan, deromkring. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 22.August.2020 Del på Facebook Svart 22.August.2020 Ta et bildesøk etter logoen på rattet. Kanskje det er originalt Sitér dette innlegget Link to post
Lasjak Svart 24.April.2021 Del på Facebook Svart 24.April.2021 Ikke en selco da Selco ikke fantes i 1954 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.