Ilasekspressen Startet 21.August.2020 Del på Facebook Startet 21.August.2020 Hei! Har en Engbo vinsj, mangler fjernkontroll til denne. Har komplett fjernkontroll og elektronikk enhet til Ilas vinsj liggende i boden. Er det noen som vet om denne er kompatibel med Engo sine vinsjer? Er jo så mye ekspertise her inne så regner med at noen har svar på dette. Spent på svarene. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 21.August.2020 Del på Facebook Svart 21.August.2020 Hei, Det er ikke så lett å svare på spørsmålet ditt uten å vite hvilken type enbo vinsj du har og hvilken årsmodell. Jeg kjenner ikke til Ilas, men har den elektronikk som kan gi 12V+ ut ved "power on", samt 12V+ på en leder når du trykker "opp" og 12V+ på en annen leder når du trykker "ned" så ville du iallfall ha kunnet brukt den på min engbo vinsj. Her er slik det er satt opp hos meg: Mottageren til fjernkontrollen er koblet inn direkte på rele til vinsjen (viderekoblet på 1-3 på kontrollboksen til enbo vinsjen) Panelet i på førerposisjonen er koblet til (11-14) på kontrollboksen. Under her er en avbildning av det originale koblingskjemaet fra engbo til min vinsj. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.