JohHans1 Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Har tenkt å montere en koketopp ute, og da trenger jeg støtter til "den øverste platen", jfr bilde. Jeg har forsøkt å lete på maritim, boatparts og flere andre steder uten å finne den type støtte som er markert på bildet, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i to slike? Quote Link to post
Hakkannen Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Kanskje en form for dørstopper kan gjøre nytten? Fås både i rimelig varianter og mer forseggjorte varianter. Å tilpasse høyden fikser du enten med baufil eller vinkelsiper og ei egnet fil for finishen. Quote Link to post
JohHans1 Posted August 23, 2020 Author Share Posted August 23, 2020 Hakkannen skrev 13 minutter siden: Kanskje en form for dørstopper kan gjøre nytten? Fås både i rimelig varianter og mer forseggjorte varianter. Å tilpasse høyden fikser du enten med baufil eller vinkelsiper og ei egnet fil for finishen. Takk, det skulle jeg tenkt på, er jo en relativt enkel sak å tilpasse lengden (/høyden), som du skriver.... Quote Link to post
Hakkannen Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 JohHans1 skrev for 8 timer siden: relativt enkel sak å tilpasse lengden (/høyden) Håper du finner ut av det og får til en god løsning Quote Link to post
Eureka Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Rustfri, men ikke syrefast. en idé å legge på er lag klarlakk? Quote Link to post
Recommended Posts