JohHans1 Startet 23.August.2020 Link til dette innlegget Startet 23.August.2020 Har tenkt å montere en koketopp ute, og da trenger jeg støtter til "den øverste platen", jfr bilde. Jeg har forsøkt å lete på maritim, boatparts og flere andre steder uten å finne den type støtte som er markert på bildet, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i to slike? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Kanskje en form for dørstopper kan gjøre nytten? Fås både i rimelig varianter og mer forseggjorte varianter. Å tilpasse høyden fikser du enten med baufil eller vinkelsiper og ei egnet fil for finishen. Sitér dette innlegget Link to post
JohHans1 Svart 23.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Hakkannen skrev 13 minutter siden: Kanskje en form for dørstopper kan gjøre nytten? Fås både i rimelig varianter og mer forseggjorte varianter. Å tilpasse høyden fikser du enten med baufil eller vinkelsiper og ei egnet fil for finishen. Takk, det skulle jeg tenkt på, er jo en relativt enkel sak å tilpasse lengden (/høyden), som du skriver.... Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 JohHans1 skrev for 8 timer siden: relativt enkel sak å tilpasse lengden (/høyden) Håper du finner ut av det og får til en god løsning Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Rustfri, men ikke syrefast. en idé å legge på er lag klarlakk? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.