Swingswong Startet 24.August.2020 Del på Facebook Startet 24.August.2020 Hei. Etter å ha montert ny plotter i båten flyttet vi hekkgiver mellom trimflaps og drev. Det ser ut til å fungere fint bortsett bra når båten er i plan. tidligere var den montert på utsiden av trimplanet. Er dette den beste monteringen eller bør jeg flytte den ut? Det spruter også en del av giveren. Bør den heves noe? Etter montering av drevdusj og den 10 ganger større hekkgiveren har båten gått fra 34 til 30 knop maksfart. Båten er ren under og drevet er skrapet i vann. Kan dusjen og giveren være grunnen? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 24.August.2020 Del på Facebook Svart 24.August.2020 Posisjonen og høyden ser bra ut. Er svingeren svakt vinklet ned i bakkant? Med disse store kombisvingerne er utfordrende å få god ytelse på vanlig ekkolodd i høyere hastigheter. Tviler på at svingeren er årsaken til at du mister hastighet. Svingeren er liten sammenlignet med min TM265LH, og jeg mister maks en knop pga den. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 24.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2020 Den er vinklet svakt ned bak. Du kan skimte bunnen av båten rett til høre for giveren Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 24.August.2020 Del på Facebook Svart 24.August.2020 Har problemer med å se hva du kan gjøre bedre når det kommer til montasje. Det eneste jeg kan foreslå er å prøve å heve svingeren med 0,5-1cm. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 25.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2020 Da skal jeg teste det når båten skal opp. Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.