Optimist1 Startet 25.August.2020 Del på Facebook Startet 25.August.2020 Hei, første vintersesongen med "ny" båt som skal på land. Den skal stå på 3 stk bukker. Forrige eier lot båten stå direkte på noen tykke dragere i tre som lå på toppen av bukkene. Jeg tenkte det kanskje var lurt å legge på noe beskyttelse på toppen for å skåne skroget enda mer. Båten veier nesten 9 tonn. Noen gode tips til hva jeg kan bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Koffie Svart 25.August.2020 Del på Facebook Svart 25.August.2020 kanskje? De har også andre modeller. Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 25.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2020 Den så ikke dum ut! Takk for tipset:) Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 25.August.2020 Del på Facebook Svart 25.August.2020 Jeg lagde trekrybber og brukte Jackofoam på toppen. (Byggvare: trykkfast markisolasjon) Den tilpasser seg mindre ujevnheter som mindre steglister ol. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.