Arild Olaisen Startet 27.August.2020 Del på Facebook Startet 27.August.2020 Hei. Jeg skal bygge om og endre innredning av min Saga 7000. Til dette ville byggetegninger av båten vært til stor hjelp, jeg har vært i kontakt med Saga uten at de kunne / ville hjelpe. Er det noen på forumet som innehar kunnskap om hvor tegningene havnet? Eventuelt noen som har tegninger og kunne tenke seg å dele. Min Saga 7000 uten HT er fra 1980 med en perkins 4.108 innstalert. På den tiden hadde jo både båtblader og årsbøker "båtguiden" tegninger og info om båtene som kom det året. Jeg har googlet meg gjennom kilometervis av nett uten å finne annet enn enkle tekniske spesifikasjoner. Håper noen her kan hjelpe, selv om jeg ikke kom noen vei med tegninger til min Halco 29 som fortsatt står på land. Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 27.August.2020 Del på Facebook Svart 27.August.2020 Har bare denne enkle tegningen fra brosjyren Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Arild Olaisen Svart 27.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2020 Den tegningen kan jeg kanskje klare å gjøre noe utav på tegnebrettet. Tusen takk, vi får håpe det kan dukke opp noe mer men det er en utrolig god start. Alle som har diverse tegninger kunne jo lagt dem in i arkivet😊 Sitér dette innlegget Link to post
BALDER jr Svart 16.September.2022 Del på Facebook Svart 16.September.2022 Hei, fekk du tak i tekninger, ? er og intressert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.