Swingswong Startet 29.August.2020 Del på Facebook Startet 29.August.2020 Jeg har en klang i den ene dieseldysen. Mercruiser QSD 4,2L Om jeg legger en skrutrekker mot øret høres det veldig godt. De andre dysene tikker normalt. Det er også mulig å høre hvis man beveger hode frem og tilbake over motoren. Om jeg setter skrutrekkeren i området rundt dysen er lyden lavere så det er trolig dysen som lager lyden. Man kan også kjenne at den slår hardere enn de andre. Noen ideer om hva det kan være? Motoren går tilsynelatende normalt. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 29.August.2020 Del på Facebook Svart 29.August.2020 Jeg ville definitivt sjekket det. Er det slik at det er noe annerledes med denne dysen og den har et unormalt sprutemønster, åpningstrykk eller forstøving så kan dette føre til andre skader i sylinder på sikt. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Swingswong Svart 29.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2020 (redigert) Vil det være nok å sjekke retuflowen eller bør de sendes til noen som har greie på slikt? jeg har lagt til en fil slik at lyden kan høres. Den er helt mot slutten i klippet Dyse 3.zip Redigert 29.August.2020 av Swingswong (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 29.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2020 Om noen har en returflowmåler jeg kunne ha lånt ville det vært helt fantastisk. Holder til i Drøbak Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 29.August.2020 Del på Facebook Svart 29.August.2020 Swingswong skrev for 2 timer siden: Vil det være nok å sjekke retuflowen eller bør de sendes til noen som har greie på slikt? det er nok smart å sende dem til noen som har greie på slikt. Minges i indre østfold, eller Vestfold elektro-diesel er gode kandidater. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.