eXpence Startet 17.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2005 Som tittel viser: Hvor får man kjøpt popnagler i monell kvalitet? Min lokale "proff" leverandør kan bare selge meg pakker a`1000 stykk til den nett sum av kr 2000, mens jeg kun trenger ca. 20-30 nagler i 2 ulike dimensjoner. Lite lysten på å bruke 4.000 kr på dette... /U Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 17.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 SeaSea har disse i småpakker, Watski har disse i småpakker, alle riggere har sånne, og selger gjerne i enkeltvis / løsvekt. De tar ofte grisepriser, men det vet du jo... Får du ikke tak i, sender du meg en IM, så skal jeg skaffe deg noen.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Herman Svart 17.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 Jeg kjøpte enkeltvis hos Swang (Watski), men som Suzuki sier, det er jo ikke akkurat latterlig billig. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
eXpence Svart 17.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 Tanx - skal sjekke litt her nede først - kan altså bestille via vanlig båtutstyrs buttikk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.