Jump to content

Kompositthuset overtar SVAS Kjemi

Catosan

Recommended Posts

Her er en nyhet som kan påvirke en del båtprosjekter!

Hans Claussen AS (kompositthuset.no) overtar markedsaktivitetene til SVAS Kjemi.

Jeg fikk en liten "heads up" av Svein (SVAS) selv for en måneds tid siden, når jeg kjøpte en del Svapox til mitt pågående prosjekt, og har fått avklart et par ting med Kompositthuset også :smiley:

Pr september er Svein/SVAS-mannen ansatt i Hans Claussen AS, og lageret er samlokalisert. Alt av salg skal som jeg forsto det skje gjennom Kompositthuset fremover. Når det kommer til rådgivning har jeg bare gode erfaringer med både Svein og gutta på Kompositthuset. 

Svapox beholdes (ihvertfall foreløpig) som produkt, side om side med Gurit som Kompositthuset har solgt. Hva dette vil ha å si for oss fremover, er ikke godt å si. Lager på Vøyenenga fremfor Fetsund er vel gunstig for en del av oss?

https://hc-as.no/hans-claussen-as-overtar-aktiviteten-til-svas-kjemi-as/

Catosan skrev 3 minutter siden:

Svapox beholdes (ihvertfall foreløpig) som produkt, side om side med Gurit som Kompositthuset har solgt. Hva dette vil ha å si for oss fremover, er ikke godt å si. Lager på Vøyenenga fremfor Fetsund er vel gunstig for en del av oss?

Gunstig for noen ja.  :thumbsup: - Snappet du opp noe om endringer i prisingen?

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

• 2 måneder senere...

Nå har jeg kjøpt inn mer Svapox, denne gang direkte med Kompositthuset. Jeg tok det på mail ettersom Svapox 110 og TL/1-herder ikke er i nettbutikk-sortimentet deres enda. 

Kort fortalt - enkelt og smertefritt. Samme batcher som Svein/SVAS har hatt med 10kg epoxy og 2,5kg herder som minstekvanta. Eneste forskjell var henting på Vøyenenga kontra utenfor Fetsund. 

Pris var videreført fra SVAS. Merk at Svein satte opp prisen i sommer pga kronekursen. Det var før jeg handlet hos ham første gang, så jeg vet ikke hva den har vært før.

Vet ikke hvordan det er med tilgjengelighet/pris på rovingen jeg kjøpte av ham, siden jeg ikke kjøpte mer. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...