bta Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Hei ! Noen som har koblet til defroster på Vetus VH 80 ? Er litt i tvil hvor jeg skal koble meg inn på motoren Quote Link to post
bta Posted September 5, 2020 Author Share Posted September 5, 2020 (edited) Sikkert mange med kunnskap ang dette her inne . Se på vedlagte bilder er litt usikker på hvordan det er tenkt . Skal en sette på T-rør og koble innpå defroster på slange engine in og engine out? Edited September 5, 2020 by bta (see edit history) Quote Link to post
SjarkeFarsund Posted February 21, 2022 Share Posted February 21, 2022 Fant du noen løsning på denne? Quote Link to post
Havnål Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 Også nysgjerrig på dette.. fant du noen løsning? Quote Man kan ikke reklamere på egen dumhet. Link to post
SjarkeFarsund Posted May 3, 2022 Share Posted May 3, 2022 Tenkte å dele slangen som har nr 43 på tegningen, lager en ordning med ventiler som jeg kan styre kjølevannet via varmeaparatet ., Quote Link to post
Recommended Posts