bta Startet 4.September.2020 Del på Facebook Startet 4.September.2020 Hei ! Noen som har koblet til defroster på Vetus VH 80 ? Er litt i tvil hvor jeg skal koble meg inn på motoren Sitér dette innlegget Link to post
bta Svart 5.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2020 (redigert) Sikkert mange med kunnskap ang dette her inne . Se på vedlagte bilder er litt usikker på hvordan det er tenkt . Skal en sette på T-rør og koble innpå defroster på slange engine in og engine out? Redigert 5.September.2020 av bta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SjarkeFarsund Svart 21.Februar.2022 Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 Fant du noen løsning på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Havnål Svart 12.April.2022 Del på Facebook Svart 12.April.2022 Også nysgjerrig på dette.. fant du noen løsning? Sitér dette innlegget Man kan ikke reklamere på egen dumhet. Link to post
SjarkeFarsund Svart 3.Mai.2022 Del på Facebook Svart 3.Mai.2022 Tenkte å dele slangen som har nr 43 på tegningen, lager en ordning med ventiler som jeg kan styre kjølevannet via varmeaparatet ., Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.