Jump to content

Fjordplast 19, nærmere opplysninger


Fjord19

Recommended Posts

Hei, har kjøpt en fjordplast ( 19 fot?) Den oppgis å være en 72 mod. Byggenr.063554. på platen fra fabrikk er det opplyst Max 6 pers.max 900 kg. Og Max 40 hk. Problemet er at jeg ikke finner noen opplysninger om denne båten, men ser at en fjordplast 17 er tilsalgs på finn.no den ser lik ut som min ( har ikke ankommet enda) men nå bildene virker min lengre. Bl.a. går sidebenkene helt bak på 17 fotingen som ligger ute på finn.no. på min er det vel en god meter mellom bakerste sidebenk og fronten på motor brønn.noen som vet noe?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Fjord overtok flere fabrikker i den tida der, Herwa, Selco, Norcem havna vel alle inn under Fjord paraplyen så det var mange ulike modeller 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...