Fjord19 Startet 5.September.2020 Del på Facebook Startet 5.September.2020 Hei, har kjøpt en fjordplast ( 19 fot?) Den oppgis å være en 72 mod. Byggenr.063554. på platen fra fabrikk er det opplyst Max 6 pers.max 900 kg. Og Max 40 hk. Problemet er at jeg ikke finner noen opplysninger om denne båten, men ser at en fjordplast 17 er tilsalgs på finn.no den ser lik ut som min ( har ikke ankommet enda) men nå bildene virker min lengre. Bl.a. går sidebenkene helt bak på 17 fotingen som ligger ute på finn.no. på min er det vel en god meter mellom bakerste sidebenk og fronten på motor brønn.noen som vet noe? Sitér dette innlegget Link to post
OJ71 Svart 14.September.2020 Del på Facebook Svart 14.September.2020 Har du bilder av din båt? Jeg tror jeg kjøpte den på finn. Skal ha ny kallesje og finner ikke noe info. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.September.2020 Del på Facebook Svart 14.September.2020 Fjord overtok flere fabrikker i den tida der, Herwa, Selco, Norcem havna vel alle inn under Fjord paraplyen så det var mange ulike modeller Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fjord19 Svart 15.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2020 Måtte avlyse kjøpet da vi fant ut at den var bare knappe 17 fot. Har ikke bilder lenger av aktuel båt, men det ligger en ute på finn til salgs på Hamar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.