Bayliner. Startet 6.September.2020 Del på Facebook Startet 6.September.2020 Har en d4-300 med el gass/gear .denne har en forsinkelse når jeg setter den i forw/back.er det normalt at det er slik?Eller er det justeringer som skal til? Sitér dette innlegget Link to post
Lom Svart 6.September.2020 Del på Facebook Svart 6.September.2020 (redigert) Er nok normalt. Det er sånn på D4-260- en min også. Krever litt tilvenning når en skal finmanøvrere. Redigert 6.September.2020 av Lom (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars og Sirius Svart 6.September.2020 Del på Facebook Svart 6.September.2020 Kan hjelpe å skifte til ny type gearwire, jeg tror den nye typen er gul. Jeg gjorde det, vesentlig kortere forsinkelse og enklere finmanøvrering. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 8.September.2020 Del på Facebook Svart 8.September.2020 Det er en elektrisk sylinder som gjør jobben. Prøv å gire uten å starte (tenning på) så hører du hvor lang tid det tar. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Fru Jacobsen Svart 8.September.2020 Del på Facebook Svart 8.September.2020 Kan ikke det justeres litt tro? kanskje det må gjøres med en Vodia, men tror det er muli Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
mons Svart 8.September.2020 Del på Facebook Svart 8.September.2020 Usikker på om det kan justeres, men for meg var det bare en vanesak. Tror ikke det tar mer enn et godt sekund og så travelt pleier jeg ikke ha det på sjøen ;-) Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.