Birchwood 320 Startet 17.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2005 Eg har feil propell sier min merc forhandler.. Du har A7 og burde hatt L7 , men hva pokker er forskjellen???? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
MT. Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Det burde egentlig din forhandler være den rette til å svare på, spør du meg. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Windy37GM Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 (redigert) Igjen må jeg trekke frem min mekaniker Skjæret motorservice. Utgangspunkt:Båten vår gikk som en dass. Du må ha den utvekslingen, disse propellene(som jeg hadde) med din vekt og den båten. Du oppnår da fullt turtall og marsjer på 25 knop. Alt stemte på en prikk. Det bør din forhandler kunne gjøre for deg... En annen ting: jeg søkte på Google etter mercruiser, a7 og propeller, men fikk bare VP linker? samme søk, men med L7 ga meg ingenting. Er du helt sikker på at forhandleren var edru ? Joda310 ps Fikk du den fra mekaniker eller forhandler? Redigert 18.Oktober.2005 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Birchwood 320 Svart 18.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Mekaniker som fortalte dette.. Propellene er nå hos WInrace for rep av sprekk i en vinge. Samtidig fekk dei bare fikse den så den blei L7 sa eg da. Eneste eg fekk vite var at propellene hadde høg slipp % og dei burde cuppes. Så langt er eg med. Men dei skulle cuppes ca 1 tomme , men det sier meg ikke noe at dei forandres fra A7 til L7 I volvos propell system brukes a-b-c osv , men trodde ikke dette gjalt mercruiser.. Som nevnt her burde han vite hva forskjellen var men det eneste eg fekk ut av han var som skrevet over. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.