Jump to content

Du har feil propell sier merc forhandler.


Birchwood 320

Recommended Posts

Igjen må jeg trekke frem min mekaniker Skjæret motorservice. Utgangspunkt:Båten vår gikk som en dass. Du må ha den utvekslingen, disse propellene(som jeg hadde) med din vekt og den båten. Du oppnår da fullt turtall og marsjer på 25 knop. Alt stemte på en prikk. Det bør din forhandler kunne gjøre for deg...

 

En annen ting: jeg søkte på Google etter mercruiser, a7 og propeller, men fikk bare VP linker? samme søk, men med L7 ga meg ingenting. Er du helt sikker på at forhandleren var edru :wink: ?

 

Joda310

ps Fikk du den fra mekaniker eller forhandler?

Redigert av Joda310 (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Mekaniker som fortalte dette.. Propellene er nå hos WInrace for rep av sprekk i en vinge. Samtidig fekk dei bare fikse den så den blei L7 sa eg da. Eneste eg fekk vite var at propellene hadde høg slipp % og dei burde cuppes. Så langt er eg med. Men dei skulle cuppes ca 1 tomme , men det sier meg ikke noe at dei forandres fra A7 til L7

I volvos propell system brukes a-b-c osv , men trodde ikke dette gjalt mercruiser..

 

Som nevnt her burde han vite hva forskjellen var men det eneste eg fekk ut av han var som skrevet over.

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...