nomen Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Nå varierer det fra båt til båt, men har ikke de fleste båter våt eksos? Da står ihvertfall lyddempere nesten full med frostvæskeblanding vinteren igjennom. Hva er da vitsen med å tette eksosutløpet? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Ida Marie III Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Lars H. skrev for 4 timer siden: Mitt problem når jeg skal starte min 34 år gamle Yanmar om våren etter opplag, er at den er så lettstartet! Selv om jeg holder stoppknappen inne når jeg vrir om nøkkelen, - ja så fyrer den på under sekundet! Joda, og så mine yanmar er lettatartet...men der er en hendel på motoren som hindrer oppstart...du har nok noe lignende... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Det er den hendelen som stoppmagneten/solenoiden presser på. Men det er vel så mye diesel frem til dysene at den fyrer likevel. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lazyjack Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Lars H. skrev 27 minutter siden: Det er den hendelen som stoppmagneten/solenoiden presser på. Men det er vel så mye diesel frem til dysene at den fyrer likevel. Men da burde det vel ikke være mulig å stoppe den heller skulle man tro Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Jeg må holde stoppknapp litt inne før den stopper. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ida Marie III Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Forsøk hendelen neste gang Lars.H.... I service boken min står det at jeg IKKE skal starte med stoppknappen inne når en ønsker tørne motoren....mulig det er ulikt... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.September.2020 Link til dette innlegget Svart 12.September.2020 Nå gidder jeg ikke å surre med dette, det blir nok bare å starte på vanlig måte . Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.