Jump to content

Ryggekamera / ipkamera på nettbrett


MRG

Recommended Posts

Har lest på eindel innlegg her både no og tidlegare om ulike former for kamera ombord.

I hovedsak er det "ryggekamera" og ellers overvåking eg er ute etter.

 

Plottaren min begynner å dra på åra: Raymarine C120W (ca 2010). 

Denne har vel ikkje støtte for IP-kamera slik som nyare med Lighthouse II?

 

Kan jo alltids montere eit analogt kamera kun dedikert for denne, men har litt erfaring frå IP-kamera frå før.

Dessuten kan eit IP-kamera brukast til meir.

Eg brukar nesten alltid Ipad i tillegg til plottaren då det er ein meir brukarvenleg måte å orientera seg på. Plottaren står stort sett med splitscreen og fast zoom.

Har prøvd meg litt fram med app som "ip cam viewer" på android og ipad og det fungerer OK (kun lokalt nettverk), men ser at forsinkelsen er uakseptabel. Litt varierande på dei to kamera eg har testa med, så er usikker på om det er kamera eller overføring som er flaskehalsen.

 

Ser eindel har satt opp fleire ip-kamera med nettverkswitch  i raymarine-nettverket. Får de desse kamera opp også på nettbrett og/eller internett?

Ip-kamera på plottaren er nok ikkje aktuelt for meg i denne omgang.

 

Sidan eg omtrent alltid har ipad paralellt med plottar tenkjer eg at å få kamerabilde opp på denne er fullt så bra som på plottaren, men har ikkje forsøkt i praksis.

Dersom samme kamera kan aksesserast heimeifrå i havn hadde jo det vore ein bonus.

 

Andre som har prøvd tilsvarande som har erfaring dei vil dele?

 

 

Link to post
Share on other sites

Du kan se alt plotteren «kan se» på nettbrettet. Har du et kamera  koblet på raynet så kan du få dette opp på iPad med appen «raycontrol». Du kan fjernstyre hele plotteren med denne. Om plotteren din er kompatibel med LH II finner du nok enkelt ut på raymarine sine sider. Ønsker du ny Raymarine plotter så er det mange kampanjer i disse dager på Raymarine:). Sjekk på nettet hvilke kamera som er kompatible med LH II, evt LH III hvis du kjøper ny plotter.

 

Oppgraderte akkurat en ES128 til LH III, men da sluttet alle kameraene å fungere. Tror jeg skal få de oppe å gå igjen, men må konfigurere de på PC’n (skru av autentisering    og sette DHCP til auto. Det blir prosjekt til uken;)

Link to post
Share on other sites

MRG skrev for 17 timer siden:

Plottaren min er vel for gammal til det du beskriv her? 

Med mindre det dukkar opp noko nyare brukt til salgs får eg beholde ei stund til. 

Difor eg vurderer kameraløysing på nettbrett åleine. 


Ja vil tro den er for for gammel for bruk av tilkobling til nettbrett og raycontrol. Har ingen erfaring med kamera koblet direkte til en PAD vi WIFi. Antar du må ha en nettverksswitch og et WIFI system ombord for å få til det. Lykke til, post gjerne hvis du fant en god løsning:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...