Jump to content

Interiør Askeladden 605 Explorer


karlim

Recommended Posts

 

For å reparere skotteduk i kabinen ville jeg fjernet den gamle og limt på ny. Ser for meg at det vil bli utfordrende å bare lappe,  hullet på en elegant måte, men det er selvfølgelig avhengig av hvilket resultat du ønsker....

På bildet ser det ut til å være mange søkk i skotteduken på styrbord side, er det tilfelle? og hva kommer det evt. av?

 

Teaklaminatet på badeplattformen som flasser er nok utfordrende å få reparert.  Jeg hadde slik båt tidligere, det var akkurat det samme der. Det er mulig det finnes en lakk du kan bruke, men antar at det ikke blir særlig pent.

Hos Askeladden ville de ha ca. Kr 1500,- pr laminatbit på badeplattformen, tror det var i 2018.... Jeg kjøpte ikke...

Du kan f.eks kjøpe isyteek hos Maritim Båtustyr og lage nye selv, hvis du ønsker.

Teaklaminatet kan smøres med polytrol for å få igjen en del av glansen, med det hjelper ikke der det har flasset, og det holder ikke hele sesongen, men er ganske enkelt og raskt å utføre.

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...