Jump to content

Kan man chippe en evinrude e tec 75 hk.


akehille

Recommended Posts

ut fra endel poster her inne så virker det også som at ytelsesforskjellen mellom etec 75 og 90 ikke er så stor som man skulle tro.. :confused:

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

ivar skrev 14 minutter siden:

ut fra endel poster her inne så virker det også som at ytelsesforskjellen mellom etec 75 og 90 ikke er så stor som man skulle tro.. :confused:

Min erfaring er at 90hk yter veldig bra i bunn av registeret og opp til marsjfart, men mister mer på toppen ift eldre 90 to-taktere. Jeg fikk bortimot sjokk første gangen jeg la spaken i bunn på min. 

75hk er jevnere - man merker godt at det tar lengre tid å komme opp og igang. Men jeg tror ikke den er så mye tregere på topp.

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...