TMe Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 Jeg var innom Ingar's båtside og finleste artikkelen om oppgradering av kjøleskap. Sitat: Denne løsningen betinger imidlertid at man bytter ut selve termostaten. Er vanlig membranbasert termostat fungerer fint som erstatning. Evnt kan man bruke en av de mange digitale termometer modulene som finnes å få kjøpt (Arngren, Elfa etc), da får man mulighet til å avlese temperaturen i skapet fra utsiden som en ekstra bonus Hva menes med digital termometer modul ? Dette må dersom det skal kunne erstatte termostaten være en termostat med termometerfunksjon. Her kunne vært greit med litt spisskompetanse. Quote Link to post
Ingar Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 Hva menes med digital termometer modul ?Arngren, hvor jeg kjøpte mine, er borte. Og nå kan jeg ikke finne de hos Elfa heller.Men det ser slik ut: Kan styre to temperaturer (vanlig drift og nedkjøling til 0) samt at det har minne for max/min temp. Quote Link to post
Recommended Posts