Jump to content

Lofran Tigres Vinch, dokumenter til denne


Verrie

Recommended Posts

Heisan, i "Vinterprosjekt" tråden ble der litt prat om dokumenter/bruksanvisninger til denne vinchen. Det viste seg at utover meg selv så var der også en jolle-eier fra Bergen, kaller jolla for panserski... eller var det hangoverskip eller hva søren :lol: samt sikkert flere som ønsker denne manualen.

 

Er der noen som ser seg kallet til å få lagt denne inn i dokumentsenteret ?????

Link to post
Share on other sites

QUOTE(Rolf @ 18.10.05 13:45)

 

Kan denne hjelpe deg og jolleieeren?

 

 

 

Rolf, du er fenomenal ! Jeg har letet men tydligvis ikke så godt som jeg burde. Hvordan kom du over denne ? (nysgjerrighet, siden jeg har letet såpass......)

 

 

 

++

 

 

 

Google søk på "Lofrans Tigres"+instructions :cool:

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Hangarskibets kommandør og fokkeslask bukker også i ydmyk takknemlighet. Selv om Hangarskibets wincheri er av noe eldre dato enn de i manualen fremførte.

 

 

 

(FYI: "Panserskib" er reservert for Worses neste skib. Hvilket og når, se det er det nogle personer og en hjernedød maskin på Hamar som bestemmer ...) :rolleyes:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Hangarskibets kommandør og fokkeslask bukker også i ydmyk takknemlighet. Selv om Hangarskibets wincheri er av noe eldre dato enn de i manualen fremførte.

Men jamfør d`herrer i det forjettede land Italia så er brukermanualen gjeldende for nye såvel som eldre utgaver av denne vinchen....... DET kunne de fortelle meg, men å skaffe meg en slik manual som nå er fremskaffet, nei det kunne de ikke :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Rolf, du er fenomenal ! Jeg har letet men tydligvis ikke så godt som jeg burde. Hvordan kom du over denne ? (nysgjerrighet, siden jeg har letet såpass......)

 

Hjertlig takk. Trengte den.

 

Faxen

 

:flag: Hjertelig takk sier jeg også! DET var noe annet enn det ene puslearket jeg hadde fra før. :yesnod:

 

Er behørlig printet ut og skal lagres i permen ombord.

 

 

Hangarskibets kommandør og fokkeslask bukker også i ydmyk takknemlighet. Selv om Hangarskibets wincheri er av noe eldre dato enn de i manualen fremførte.

 

 

Bare hyggelig å kunne hjelpe gutter, bare hyggelig.... blir nesten for mye med slik mengde takksigelser :blush:

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...