Verrie Startet 18.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2005 Heisan, i "Vinterprosjekt" tråden ble der litt prat om dokumenter/bruksanvisninger til denne vinchen. Det viste seg at utover meg selv så var der også en jolle-eier fra Bergen, kaller jolla for panserski... eller var det hangoverskip eller hva søren samt sikkert flere som ønsker denne manualen. Er der noen som ser seg kallet til å få lagt denne inn i dokumentsenteret ????? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Kan denne hjelpe deg og jolleieeren? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Verrie Svart 18.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Kan denne hjelpe deg og jolleieeren? Rolf, du er fenomenal ! Jeg har letet men tydligvis ikke så godt som jeg burde. Hvordan kom du over denne ? (nysgjerrighet, siden jeg har letet såpass......) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 18.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Rolf, du er fenomenal ! Jeg har letet men tydligvis ikke så godt som jeg burde. Hvordan kom du over denne ? (nysgjerrighet, siden jeg har letet såpass......) Kan Andreas/Sebaldus/Ingar eller noen legge denne inn i doksenteret ? Jeg aner ikke hvordan dèt gjøres.... Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 QUOTE(Rolf @ 18.10.05 13:45) Kan denne hjelpe deg og jolleieeren? Rolf, du er fenomenal ! Jeg har letet men tydligvis ikke så godt som jeg burde. Hvordan kom du over denne ? (nysgjerrighet, siden jeg har letet såpass......) ++ Google søk på "Lofrans Tigres"+instructions Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Faxen Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Hjertlig takk. Trengte den. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
GeirFrode Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Hjertelig takk sier jeg også! DET var noe annet enn det ene puslearket jeg hadde fra før. Er behørlig printet ut og skal lagres i permen ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 (redigert) Hangarskibets kommandør og fokkeslask bukker også i ydmyk takknemlighet. Selv om Hangarskibets wincheri er av noe eldre dato enn de i manualen fremførte. (FYI: "Panserskib" er reservert for Worses neste skib. Hvilket og når, se det er det nogle personer og en hjernedød maskin på Hamar som bestemmer ...) Redigert 18.Oktober.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Verrie Svart 18.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Hangarskibets kommandør og fokkeslask bukker også i ydmyk takknemlighet. Selv om Hangarskibets wincheri er av noe eldre dato enn de i manualen fremførte. Men jamfør d`herrer i det forjettede land Italia så er brukermanualen gjeldende for nye såvel som eldre utgaver av denne vinchen....... DET kunne de fortelle meg, men å skaffe meg en slik manual som nå er fremskaffet, nei det kunne de ikke Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Rolf, du er fenomenal ! Jeg har letet men tydligvis ikke så godt som jeg burde. Hvordan kom du over denne ? (nysgjerrighet, siden jeg har letet såpass......) Hjertlig takk. Trengte den. Faxen Hjertelig takk sier jeg også! DET var noe annet enn det ene puslearket jeg hadde fra før. Er behørlig printet ut og skal lagres i permen ombord. Hangarskibets kommandør og fokkeslask bukker også i ydmyk takknemlighet. Selv om Hangarskibets wincheri er av noe eldre dato enn de i manualen fremførte. Bare hyggelig å kunne hjelpe gutter, bare hyggelig.... blir nesten for mye med slik mengde takksigelser Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.