Jump to content

Hjelp med Lowrance Hook Reveal 7 ekkolodd, GPS 7" skjerm, 83/200 HDI ROW


formosa3

Recommended Posts

Har kjøpt dette:  Lowrance Hook Reveal7 ekkolodd.
Jeg lurer på om det går an å skifte "Fiske ID" på denne.- Slik at man ser en fisk istedefor , buer og farger!

Ser i manualer at det skal gå an, men har ikke sjans å finne den innstillinga . Så derfor lurer jeg på om noen vet om det faktisk er mulig?

Lowrance Hook Reveal 7 ekkolodd, GPS

7" skjerm, 83/200 HI ROWD

Link to post
Share on other sites

Hvorfor vil du det? Fiskesymbolene opplever jeg som usikre, men en fiskebue  eller en prikk (avhengig av frekvens) er mye sikrere. 

 

Det finnes mange gode videoer på YouTube om hvordan tolke ekkoloddbilder , og jeg regner med at @Team Colibri har noen blogg poster eller videoer om det samme på norsk. 

 

Jeg hadde et ekkolodd tidligere som hadde fiskesymbolene, men det ble mye gøyere å fiske da jeg lærte meg å bruke ekkoloddet skikkelig. Så jeg oppfordrer deg til det.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...