Stephan Startet 17.September.2020 Del på Facebook Startet 17.September.2020 Mitt gamle analoge voltmeter gadd ikke mer, så jeg måtte få et nytt. Det ble et KUS digitalt fra Maritim. Jeg regnet med at det lå en lapp om kobling i esken, men nei. Det har fire ledninger, rød, blå, brun og gul, Den røde er vel til strøm fra batteri via tenningslåsen, men de tre sistnevnte? Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 17.September.2020 Del på Facebook Svart 17.September.2020 (redigert) Ligger noen skjema på kus usa var jo instruks på mitt forrige kus instrument fra maritim.. Redigert 17.September.2020 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Okkaby Svart 17.September.2020 Del på Facebook Svart 17.September.2020 (redigert) https://www.amazon.com/KUS-Waterproof-Digital-Voltmeter-Backlight/dp/B075MD6ZZF Her har du koblings skjema Men rart ikke skjema var med. Kan tyde på noen har hatt pakken åpnet. Normalt ligger skjema i pakken. Har sjøl kjøpt disse KUS instrumenter på Maritim, å da var skjema med i alle pakker Redigert 17.September.2020 av Okkaby (see edit history) Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Stephan Svart 17.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2020 Ja, forpakningen har nok vært åpnet. Den originale forseglingen var brutt. Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 17.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2020 Hei Okkaby, Takk for svar med vedlegg. Jeg har bladd gjennom vedlegget flere ganger, men finner bare en mengde bilder av ulike instrumenter, ikke noe konkret koblingsskjema for Kus digitalt voltmeter. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 18.September.2020 Del på Facebook Svart 18.September.2020 Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Okkaby Svart 18.September.2020 Del på Facebook Svart 18.September.2020 Stephan skrev for 6 timer siden: Hei Okkaby, Takk for svar med vedlegg. Jeg har bladd gjennom vedlegget flere ganger, men finner bare en mengde bilder av ulike instrumenter, ikke noe konkret koblingsskjema for Kus digitalt voltmeter. Tja siste bilde i bilderekken på venstre side når en åpner siden viser jo bilde som Furu la inn over her. Så kanskje pusse brillene:-) Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Trulte37 Svart 18.September.2020 Del på Facebook Svart 18.September.2020 (redigert) Hei Stephan. Du har rett. Jeg tror ikke det bildet over her stemmer med voltmeteret ditt. Fargene stemmer ikke, og voltmeteret ditt har ingen "svart til sensor" ledning. Mitt tips: Blå er negativ, rød er positiv, gul er valgfritt gult baklys og brun (orange?) er rødt baklys. Redigert 18.September.2020 av Trulte37 (see edit history) Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Jannmar Svart 18.September.2020 Del på Facebook Svart 18.September.2020 (redigert) Kus og Wema er nøyaktig samme voltmeter. Her er koblingsskjema for Wema. @Trulte37 sitt tips er riktig. Redigert 18.September.2020 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 18.September.2020 Del på Facebook Svart 18.September.2020 Det ligger ofte samme papir i alle disse. Å fargene er like på alle bortset fra den svarte ikke brukes på voltmeter. De andre 4 er like. Brun har jeg tilgode å se på disse. Sikker på det ikke er orange? Har sjøl montert både KUS å Wema, å alle er like Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Stephan Svart 18.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2020 Ja, Okkaby, - brun som geitost. Men takk til alle, nå funker det når jeg bare later som den brune er orange... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.